Big Brother and online Hunger games.
Batya

Batya's blogBlog

  1. pyn for what hungry hippo you are!
  2. My air pods connect to my dads phone
  3. What should my next tattoo be
  4. Got a warrent for my arrest :/
  5. 13 days in 2019
  6. 5”1 black hair scaly skin
  7. I’m Bulgarian btw
  8. New York was at a club
  9. Do you want some syrup and butter
  10. always the bridesmaid
  11. Super depressed
  12. depressed
  13. why host a charity
  14. y'all should fight it out
  15. Cousins by Blood Lovers by Choice
  16. where my girls at
  17. My first kiss was with my brother
  18. Cupcakke attepmted 2 days ago
  19. got to go
  20. Ctfu
  21. happy to announce
  22. I feel like pure shit Eurecka
  23. Love this song
  24. imagine hosting a charity
  25. anyone else depressed :(
  26. Idah be on vacation living her best life
  27. A new queen
  28. Idk how anyone can still be friends
  29. I’m not fem 💅🏻, I am not masc 💪🏻, I..
  30. Day 5 of 365
  31. any1 else homospain?
  32. Wow
  33. anyone wanna party with Tina?
  34. what are good songs
  35. Its your birthday blog!
  36. Moving to Texas
  37. Loyalty gets you gifted
  38. wanna be gifted
  39. Nobody going to join hunger
  40. Honestly same

Anyone else

Apr 20, 2018 by Batya
Doing herion for 4/20

Comments

thats why u got no teeth
Sent by Babeeeidah,Apr 20, 2018

Leave a comment