Big Brother and online Hunger games.
AlanDuncan

AlanDuncan's blogBlog

  1. X
  2. X
  3. X
  4. X
  5. X
  6. X
  7. X
  8. X
  9. X
  10. X
  11. X
  12. ✏✏✏ GRADUATION PICTURES ✏✏✏
  13. X
  14. X
  15. X
  16. X
  17. X
  18. X
  19. X
  20. X
  21. It's Sad That I Can Count
  22. X Factor Dream F12
  23. Played 3 Fast Survivals
  24. 11th In Survivor AGAIN
  25. Crying Over ANTM
  26. Me vs You
  27. Oh I Love What You Do
  28. Am I The Only One
  29. That Awk Moment
  30. Tbh Steve
  31. I Hate When
  32. Daily Reminder
  33. I Was Watching
  34. Kelley Wentworth
  35. Petition
  36. I Have A Spot On My
  37. Fun Fact
  38. Anyone Go To The
  39. I Vividly Remember
  40. When You Wake Up

✏✏✏ GRADUATION PICTURES ✏✏✏

7thApr 28, 2016 by AlanDuncan
Today I graduated high school. Woop.

http://imgur.com/a/ydyUf

#ClassOf2016

Comments

grats girl
Sent by Patrick319,Apr 28, 2016
grats girl
Sent by SurvivorFreak13,Apr 28, 2016
Grats
Sent by Judi,Apr 28, 2016
Awww congrats :)
Sent by Pegasus1234,Apr 28, 2016
The photographer for yall school is SHIT af
Sent by teamjacz,Apr 28, 2016
Congrats =p I graduate in a month
Sent by xRAIN_shooter,Apr 28, 2016
: 3333333333333333333333!!!
Sent by TheBlackDog,Apr 28, 2016
teamjacz LMAO they are all camera phone
Sent by AlanDuncan,Apr 28, 2016
are you not 17?
Sent by Eoin,Apr 28, 2016
congrats!
Sent by bambinoswag,Apr 28, 2016
Eoin I am yes
Sent by AlanDuncan,Apr 28, 2016
lol ur so gay
Sent by rawr25,Apr 28, 2016
Grats! :)
Sent by Yoshitomi,Apr 28, 2016
Alan duncan graduating hs before me ok bye
Sent by jadennator1,Apr 28, 2016
jadennator1 genderfakers have to have an extra year
Sent by AlanDuncan,Apr 28, 2016
Alanduncan when are you 18. Are your school systems different or have you just a late birthday?
Sent by Eoin,Apr 28, 2016
Did you graduate in a sweatshirt?
Sent by Insanity,Apr 29, 2016
You look like your from the uk. Are you?
Sent by WannaBeeFriends,Apr 29, 2016
Wait... its 4/29 how'd you graduate high school in april lol
Sent by KrisStory,Apr 29, 2016
he said high school so no @wannabefriends
Sent by wileycoyote,Apr 29, 2016
Eoin October. The youngest people in the year are born Feb 99 and the oldest Mar 98 so im kinda middle
Sent by AlanDuncan,Apr 29, 2016
Insanity Leavers hoodie LMAO
Sent by AlanDuncan,Apr 29, 2016
@WannaBeFriends
Wileycoyote

I'm from the uk...we have high school there....
Sent by AlanDuncan,Apr 29, 2016
Lol most of girls are overweight .. is that something normal in USA?
Sent by Ari_,Apr 29, 2016
I mean UK **
Sent by Ari_,Apr 29, 2016
Grats on graduating AlanDuncan :)
Sent by FlamingJojo,Apr 29, 2016
the pictures never end. O. M. G.
Sent by aaronstevens4444,Apr 29, 2016

Leave a comment