Big Brother and online Hunger games.
2388

2388's blogBlog

  1. I run this shit :)
  2. Lexeyjane and Itsalexia to neggers
  3. Ninja natalie
  4. Ask Me
  5. Awhh <33
  6. hurt.
  7. Enemies made today (ignore this):
  8. A SNITCH NIGGAAAAA
  9. do u have something to say faggot
  10. you'd think bitches
  11. U need to calm down
  12. APPARENTLY
  13. done w secondary school xP (high school)
  14. dont spam me if ur not gonna plus
  15. its actually shocking how vegan meat
  16. I dont like Taylor swift album name
  17. MEGATRON - Nicki Minaj
  18. i am so funny ugh
  19. season 5 is worst season of black mirror
  20. new profile
  21. Jhene Aiko so good
  22. The next season of The Challenge's
  23. WALLET WALLET IN POCKET POCKET
  24. favourite song.
  25. lexeyjane
  26. KatarinaDuCouteau
  27. tg is so dead
  28. weird and ugly
  29. i wanna be a model
  30. when i become a parent
  31. <33333
  32. Tengaged should be so big
  33. who knows
  34. its our paradise and it's our warzone
  35. i hate so many ppl shook
  36. What level of retarded are you?
  37. i swear ive never seen u blog
  38. whenever i decide to be active
  39. who wants to see a TEASER
  40. I'M FULL OF AMBITION AND VERVE

I KNOW U CANT SAY MUCH

Jan 11, 2019 by 2388
Electraviv for sales/management reasons but PLS at least hint whether ur new collab w Seongwoo is a Hair or Outfit

Comments

why not both and give the fans what we all want
Sent by Hash,Jan 11, 2019
oh ur making ugly designs now?
Sent by EliOrtiz1234,Jan 11, 2019
Sent by SeongWoo,Jan 11, 2019
馃榿馃榿馃榿
Sent by ElectraViv,Jan 11, 2019
https://tengaged.com/blog/Latisha0987/8795300/latisha-bjorns-celebrity-big-brother-season-2-episode-2

you need to vote
Sent by Latisha0987,Jan 12, 2019

Leave a comment