Big Brother and online Hunger games.
2388

2388's blogBlog

  1. They're burning all the witches
  2. I'm sorry that I'm here again
  3. I feel like when I get a car
  4. Hmmmmm
  5. YASSSSSSSSSSSSS
  6. Eric im cool w u now
  7. I think the first round of a frookies
  8. When the pimp's in the crib ma
  9. Hiiiii
  10. No title
  11. doesn't matter coz it's enough
  12. You gettin comfortable
  13. Mood.
  14. IT FEELS LIKE MY HEART IS
  15. OOPS I did it again
  16. Gonna vlog when I get home in
  17. DADDYDEV
  18. VLOG
  19. PYN for a 1-5 word opinion
  20. First person to comment on this blog
  21. king tingz.
  22. Ur avi looks better w Black Niall
  23. ALEXIA, play GOODBYE
  24. Is it worth it? Let me work it
  25. If I wanna make a pizza at 1am
  26. the worst type of ppl on tg
  27. what r some good endurance skype game comps
  28. cut negativity out your life.
  29. Now I know I have met...
  30. Vlogging this weekend!
  31. I really snapped huh
  32. Heatherlum
  33. imagine
  34. Remember episode three
  35. Did I tell yall about the short
  36. If I was Bananas
  37. Filtering me???
  38. Who wants to play PINK BOX?
  39. why is this a TOP BLOG?
  40. обичам те

Leaving tengaged.

Nov 17, 2018 by 2388
mail me for my skype.

Comments

STOP!
Sent by ItsAlexia,Nov 17, 2018
Oh wow, why?
Sent by Kandee_,Nov 17, 2018
no u fucking aint
Sent by LoveLife,Nov 17, 2018
Lovelife listen im really not in the mood for u and ur bullshit say another word and I'll join that frooks and give u 13th

Kandee_ I got scammed :(
Sent by 2388,Nov 17, 2018
look at what you did @kelly0214
Sent by Passionfruit,Nov 17, 2018
damn you kelly0412
Sent by paul028,Nov 17, 2018
:(
Sent by GoodKaren,Nov 17, 2018
Wow now who am i gonna slay frooks with
Sent by astone929,Nov 17, 2018
sorry what happened 2388 :( what did i do :(
Sent by LoveLife,Nov 17, 2018
I literally commented no you fucking aint leaving..... like of course I don't want you to leave you're someone actually decent on here! :S
Sent by LoveLife,Nov 17, 2018

Leave a comment