Big Brother and online Hunger games.
2388

2388's blogBlog

  1. evict this cunt in stars
  2. Tea about my 2nd shop!
  3. accept my skype request pls Nano KING <3
  4. My shop took such a massive turn lol
  5. #2388 shop 2 stock reveal TOMORROW!
  6. YO ARIANA COME LEMME GIVE U A HIGH FIVE
  7. what do u get out of
  8. OK SO I JUST GOT JUMPED ON CALL
  9. Can
  10. SUCH a king
  11. Root touch up!
  12. first to comment Massachusetts
  13. WONDERLAND!
  14. This song reminds me of u ^.^
  15. I know we're all upset
  16. notice how its only WHITE people
  17. Britney's getting old - it shows on her face!
  18. Britney will NEVER be Bebe
  19. Current fav TG'er <33
  20. Unfilter me!
  21. Nobody shows up unless I'm paying
  22. OMG!
  23. All these haters mad bcuz im so established
  24. RANKING BEBE'S NEW SONGS
  25. I'm A Mess
  26. Cause I aint never seen nobody do it like you
  27. NOT TAKING SIDES
  28. LMAO I came home from school today
  29. AHHH KING
  30. Only ppl who seen my stock
  31. *Saves yoshi in stars*
  32. I'm a really nice person
  33. It makes me happy knowing
  34. I'm going to stop swearing :)
  35. Got my best friend's
  36. LMAO I blogged this before and I'll blog it again!
  37. I always got u two mixed up idk why
  38. SHOP 2! Coming soon!
  39. OMG WHO SAW
  40. TG meetups must be awks

Just saying!

Jun 12, 2018 by 2388
TWO NICKI AND ARIANA SONGS COMING SOON!
Ariana Grande - "The Light Is Coming" Ft. Nicki MInaj (20th June)
&
Nicki Minaj - "Bed" Ft. Ariana Grande (14th June)

Comments

omg really
I didn't know Nicki was coming out with one im so excited
I can't WAIT for The Light Is Coming
Sent by peace123,Jun 12, 2018
That will make 4 songs since Bang Bang and Side to Side. I'm here for this duo
Sent by Anas,Jun 12, 2018
Don't forget her song she's dropping tomorrow with Troye Sivan that I'm SO excited for
Sent by MJFJUNE,Jun 12, 2018

Leave a comment