Go Ask MeMore answers for all users?... 

Ask Me thewolfman

Latest answers by thewolfmanGo to profile

1Q: Who's better you or thebaldman

asked by BrainJak

Thebaldman is obnoxious so mw

-1Q: Well, Paige5459 denied "FelipeS's juicy Brazilian cock", and she's gone now, so would you take his?

asked by JackEdgeAKAtheEdge

Oh Jesus yeah you're very direct... Honestly I don't think he's gay if he dated Paige so I gotta say no

-1Q: How did you like Stars?

asked by harrywasnak

Omg it was such a mess. One second you feel safe next thing you know you've been flavored then all of a sudden evicted. But it was fun

0Q: Yes.

asked by GoodKaren

Thank you :)

0Q: No.

asked by zachbbs

Interesting question. Don't know how to answer tbh

0Q: who is ur survivor daddy

asked by josiahsurvivor

Malcolm

0Q: kiss kill marry. cole, joe, devon. (these are all from survivor 35)

asked by josiahsurvivor

Kiss Joe, kill Devon, marry Cole

0Q: would you rather be stuck on an island with kim kardashian or taylor swift for 5 years? and u guys would be isolated together

asked by josiahsurvivor

Taylor swift because I'm curious what song she'd write about me

0Q: do u like lana del rey, arctic monkeys, gorillaz, etc?

asked by josiahsurvivor

Eh I could listen to them. I don't like them but I can tolerate them

0Q: whats ur favorite music to listen to?

asked by josiahsurvivor

Metal music. Death metal has got to be my favorite

0Q: only choose one.

asked by josiahsurvivor

Logan paul

1Q: wud u rather fuck jake paul or logan paul? u have to choose one

asked by josiahsurvivor

Why not both at once?

2Q: how excited are you to win stars :)

asked by bowkane

My only concern right now is how I'm gonna spend all those T$

15Q: How'd you pick your name?

asked by Jacadeux

Honestly it was random. Couldn't think of anything better

15Q: https://i.makeagif.com/media/8-13-2016/-_eyF9.gif

asked by JackEdgeAKAtheEdge

It would be you to post that gif lol

24Q: What is your favorite color? :)

asked by GoodKaren

My favorite color is black

24Q: https://ezgif.com/images/loadcat.gif

asked by DJ2722

I love cats! I have one named Tiger. He's the cutest

Questions will remain for 48 hours, if not answered they will be automatically deleted

Add your Question

You need higher color level to post questions